2 days off!

4 JUNI - FOOD!
Frukost: 1 tallrik allbran med mjölk och 1 apelsin
Mellis: 1 fullkornsmacka med gurka och paprika.
Middag: Vattenmelonsallad och 1 fruktspett.
Fika: Liten tårtbit (var på student uppvaktning hos min kusin!)
Kvällsfika: 1 kopp te

kcal: 600 kcal

Kass dag, jag mår inte bra av att äta onyttiga saker. men det blir alltid sånt tjat när man inte tar kaka eller tårta på kalas. såå jag fick offra mig och ta en pytteliten tårtbit. hemskt med tanke på att man ska göra som man själv vill. och tårta av alla kalorier, hade hellre tagit 1 bit mörk choklad. Det är ju iaf gott!
Tror de blir ca 600 kcal, svårt att säga vad tårtbiten innehöll men mycket iaf så plusade på en del..hellre för mycket i beräkningarna än för lite.

5 JUNI - FOOD TODAY!
Frukost: 1 tallrik allbran med mjölk
Mellis: Några jordgubbar
Middag: Tacos, dvs 2 fullkorns tortilla med grönsaker (gurka, tomat & sallad).
Kvällsmat: 2 fullkornsmackor med gurka och paprika och ett glas proviva mango.

kcal: 670 kcal

- för mycket kolhydrater. kass.
egentligen har jag inte överstigit mitt intag av kalorier någon utav dagarna..MEN, nivet känslan av när de känns som om man misslyckats eller att de inte händer något.
Det är jobbigt. Ångesten kmr krypandes. USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0