8 juni - intag/sjuk

Intag. Ångest ångest ångest.
Jag har för fan käkat ciabatta, skämms när jag skriver det. Kan det finnas något onyttigare bröd än det?!?!
Herree..äckelkänsla. Min mamma äter inte ens sån skit, varför köper hon det till mig?
Imorgon kör jag juice-dieten. Tänker prova mig på de hela i 3 dagar (!!), vilket är länge för mig då jag brukar röra på mig mycket. Men nu när jag ändå inte får träna för mina föräldrar så kan jag lika gärna testa i 3 dagar. Sen återgå till min diet på maxintag 800kcal om dagen & såklart bara nyttiga livsmedel. Hata äckliga slaggprodukter som ja precis tryckt i mig. aaaah vad gör jag med min kropp?!

kcal: har inte överstigit 800kcal, men känns äckligt. så jucie-diet is on. TOMORROW!

jag vill träna, orkar inte vara sjuk. det gör mig deppig.
som tur är så kmr min kompis hit nu, hon har hyrt film och hade en massa skvaller, skvaller e aldrig fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0