Bitches im back!

Jag ber om ursäkt för dålig bloggning och sen försvinner jag från bloggen en hel vecka. Lite ironiskt eller hur? Förlåt! Men de har vart så himla fint väder, vart med vännerna så fort jag fått chansen och jobbat i stort sett varje dag. Så jag har inte suttit vid datorn något alls, mycket att läsa i era bloggar nu antar jag? :)

Positivt! Ska bli bättre med bloggandet nu, promise!
Och vet ni??

Min vikt nu ligger på 51kg. Jag har gått ner 7kg sen jag började med bloggen :D:D!! 3 kilo kvar.. Wihow! Kmr inte hinna att gå er 3 kilo tills på måndag, men jag ska ge mig fan på att ligga på 50 kilo. Så blir det effektiv träning och hård diet! Schema kommer upp imorgon.

Jag har faktiskt failat ca 3ggr och ändå gått ner 7kg. Just nu är jag glad, känns bra. Hade depp period förra veckan eller ja för 1,5 vecka sen.

INSPIRATION KMR SNART och jag hoppas att detta inlägg kanske var lite inspirerande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0