Juice dieten dag 2 av 3 [x]

Samma intag som igår! Idag har de dock vart lite jobbigare med tanke på att jag var med en kompis på stan & hon ville/tjatade på att vi skulle luncha på en uteservering. Visst de såg mysigt ut och så..men jag hade bestämt mig för detta och vill helst inte börja "om" på dieten så att säga.
Så jag fick dra ihop något med att mamma har lagat mat idag och att hon ville att familjen skulle äta tillsammans idag (snacka om kass ursäkt, men den funkade).

kcal: ca 200!

fortfarande inga direkta "hungerkänslor", dock lite sug. Men försvann efter min goda juice :). Känner att jag överhypar den, kmr väl hata den efter detta haha. Så imorgon ska jag testa mig på en annan blandning eller kanske köpa. Vi får se!

powerwalk: 50min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0