Me and my diet

Lite kort om mig och vad jag ska lyckas med. Mitt mål så att säga.
Just nu väger jag alldeles för mycket, äcklas av mig själv. I andas ögon är jag inte överviktig, men för mig själv så är jag det.
 
Mitt mål är 48kg, de betyder att jag måste gå ner hela 10kilo! (ja jag vet, det är äckligt, fettma varning!). 10kilo helt enkelt under juni månad. Tips är välkomna, Men jag kommer att skriva ut dagens intag + träning varje dag. Fail? Finns inte. Jag har fan bestämt mig. Börjar att skriva ut imorgon, 1 JUNI.

Det är många kilon som ska bort och jag vill samtidigt orka träna, vill orka springa milen som vanligt, då jag älskar träning. Så lite dagsintag är ett måste men ytterst lite.

800kcal är maxintag för min diet för er som är nyfikna på det.
Och dem dagarna tränar jag, MYCKET! träning♥. Men är trött på att stå still på vågen och bara vara ett "muskelberg" så nu ska allt j*vla fett bort. Orkar inte äcklas av mig själv mer..

Önska mig lycka till och jag hoppas att ni vill följa med under juni månad. Ingen i min närhet vet om detta så jag väljer denna vägen som jag gissar på att många av er där ute också gör. Vänder mig till er som förstår!


=

Kommentarer
Postat av: R & S

Nice, hoppas du lyckas då :D

2010-06-01 @ 18:00:47
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0