Karaktär!

De är så många gånger som man lovar sig själv att gå ner i vikt, men man sabbar de fan varje gång. Ett viktigt ledord är: Karaktär! Visa för dig själv och för alla andra att du har karaktär! För de har jag när jag väl bestämt mig. Och vill man någonting mycket så måste man ge 110% minst.

Här kommer veckans träningsschema:
Måndag:
Löpning 10min, Basjympa 60min, Löpning 10min.
Tisdag: Powerwalk 30min, Aerobics 60min
Onsdag: Gymmet, kondition, armar + mage & rygg
Torsdag: Löpning 6km
Fredag: Gymmet, kondition + mage & rygg

Åker utomlands på fredag eftermiddag, vilket är bra. Utomlands äter jag inte mycket mat och träningsskorna ska självklart med. Mål för mig är att springa minst 4ggr och powerwalk 1gång. Så 5 aktiva träningstillfällen, ska även försöka simma en del. Bra för triathlon.


Och veckans solschema: (måste ladda upp inför utomlandsresan)
Tisdag: 24min
Onsdag: 16min
Torsdag: 24min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0